Kom SAME BLOAZE in Sjpaubik!

Vanaf 19 april 2024 organiseert Fanfare St. Caecilia Spaubeek een project waarin beginnende en gevorderde muzikanten uit Spaubeek en omgeving worden uitgenodigd en uitgedaagd om SAME TE KOMME BLOAZE. In een programma van 11 weken wordt onder een team van deskundige muzikaal leiders toegewerkt naar een concert op zondag 30 juni 2024 in BMV ’t Hof van Sjpaubik. Meld je aan en doe mee!

Het is vrijdagavond, tijd om even goed stoom af te blazen van de werkweek. Bijna letterlijk stoom afblazen! Even lekker afschakelen en in een gezellige sfeer samen muziek maken. Dat is wat de leden van het fanfareorkest van Fanfare St. Caecilia Spaubeek elke vrijdag doen. En we zijn hard op zoek naar uitbreiding van ons orkest. Ben je tussen de 25 en 85 jaar en wil je wel eens in een orkest leuke muziek maken? Of maak je al muziek en wil je dat bij de fanfare komen doen? Of misschien ben je al ooit lid geweest en begint het toch weer te kriebelen om aan dit leuke project mee te doen? Meld je dan snel aan!

Wat gaan we doen?

Onder leiding van een deskundig team van muzikaal leiders, bestaande uit Ralf Jacobs, Marc Huynen en Dirk Bosman, met elk hun eigen specialiteit en natuurlijk waar nodig met hulp van onze orkestleden, gaan we vanaf vrijdag 19 april aanstaande repeteren aan een leuk muzikaal programma dat we op zondag 30 juni ten gehore gaan brengen. In 10 gezellige repetities word je uitgedaagd om samen met ons te blazen. De muziek is eenvoudig genoeg voor beginners en uitdagend genoeg voor de meer geoefende muzikant. Ervaring is fijn, maar niet echt noodzakelijk. Heb je al eens in een van de talent-orkesten meegedaan, dan is dit de uitgelezen kans voor een volgende stap!

Alle instrumenten zijn in principe welkom, maar we zijn vooral op zoek naar muzikanten voor bugels, trompetten, trombones, hoorns, baritonsaxofoons, euphoniums (tenortuba’s), bassen en slagwerk (drums, pauken, marimba’s, xylofoon, etc. etc.). Speel je sopraansaxofoon, altsaxofoon of tenorsaxofoon? Ook dan ben je in Spaubeek natuurlijk op het juiste adres. Wij zorgen ervoor dat je je favoriete instrument krijgt (in bruikleen). Deelname is kosteloos!

Krijg je zin om mee te doen? Meld je dan aan voor SAME BLOAZE via samebloaze@fanfarespaubeek.nl.

Twijfel je of heb je vragen? Geen probleem! Neem dan contact met ons op via samebloaze@fanfarespaubeek.nl.

Introductievideo: